FAQ

Staat uw vraag er niet bij? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Q?

Wanneer kan ik jullie het beste bereiken?

A.

Tussen 09:00-12:00uur zijn wij telefonisch het beste te bereiken, op andere tijden kan het zijn dat we de telefoon niet opnemen, u kunt dan een bericht inspreken. Het is ook mogelijk om een e-mail of een appje te sturen.

Q?

Hoe kan het dat ik niet voor elke klacht altijd bij dezelfde therapeut kom?

A.

Onze visie is dat een therapeut die zich specialiseert in een aantal aandoeningen of gewrichten betere zorg kan leveren dan een allround fysiotherapeut. In principe kan bijna elke collega elke klacht behandelen, alleen kan een gespecialiseerde collega dat soms beter of sneller. Soms verwijzen we iemand dan ook intern of extern door als we denken dat dat uw herstel ten goede komt.

Q?

Kan ik plaats nemen in de wachtkamer of moet ik buiten wachten? (COVID-19)

A.

U kunt als u niet meer dan vijf minuten voor uw afspraak aanwezig bent plaats nemen in de wachtkamer. Let u op bij welke therapeut u komt, de bordjes geven aan op welke wachtkamerstoel u plaats mag nemen. Komt u voor de Diëtiste of Logopediste dan mag u plaats nemen in de kamer links voor de trap (m.u.v. dinsdag dan werkt daar de pedicure).

Q?

Werken jullie met mondkapjes of handschoenen? (COVID-19)

A.

Het werken met beschermingsmiddelen is voor ons niet langer verplicht, we hebben deze echter wel op voorraad en indien u het prettig vind kunnen we deze gebruiken. Bij personen die in de kwetsbare groepen vallen kiezen wij er zelf voor om met een mondkapje te werken.

Q?

Wat moet ik meenemen als ik naar de praktijk kom?

A.

Bij de eerste afspraak vragen wij u om zich te legitimeren (paspoort, ID kaart, rijbewijs of vreemdelingendocument). Indien u een verwijzing van arts of specialist heeft hebben wij die nodig. Zolang de aangepaste regels i.v.m. het covid-19/Corona-virus nog gelden vragen wij u ook om een standlaken/badlaken mee te nemen.

Q?

Hebben jullie een contract met mijn verzekeraar?

A.

Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars in Nederland.

Q?

Ik ben mijn wachtwoord voor de afspraken app kwijt, hoe kom ik aan een nieuwe?

A.

Stuurt u een mail naar ons of geef het uw fysiotherapeut door, dan zorgen wij dat u een nieuw wachtwoord toegestuurd krijgt.

Q?

Ik weet niet hoe ik verzekerd ben, hoe kom ik daar achter?

A.

U kan altijd contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Wij kunnen ook opzoeken hoe u verzekerd bent, het risico blijft echter wel voor u. Wij kunnen niet controleren of u al elders geweest bent.

Q?

Hoe lang van tevoren kan ik een afspraak annuleren?

A.

U kunt een afspraak 24 uur van tevoren kosteloos annuleren via mail, telefoon of antwoord-apparaat. Bij het niet tijdig annuleren kan de therapeut €20,- in rekening brengen. (Deze kosten zijn voor u zelf en niet voor de zorgverzekeraar).